luni, 16 mai 2011

Pregatiri inainte de plecare

Pe langa cei 3 participanti mentionati in prima postare ne vor insoti si : Cojocaru Diana, Neagu Alexandra, Popa Raluca si Preda Anca
Chiar daca in popor se zice ca "banul e ochiul dracului" sau " Nu umbla dupa bani ca nu aduc fericirea", noi am incalcat regulile batranesti si am inceput sa adunam bani. Am batut la usi in speranta sa gasim oameni ce ne vor putea ajuta, insa, dupa cum spun si cei de la 7Days "Dupa multi de NU, vin si multi de DA!". Cei care ne-au ajutat sunt: PDL( ca sponsor principal), Terex Brasov, Arcon, ScatCart, Siveco, Zara, New Fashion, Nexon, si le multumim cu aceasta ocazie.
Dupa ce am rezolvat problema banilor a urmat drumul la Ambasada pentru vize.

Drumul a fost unul cu peripetii in sensul in care nu am primit viza din cauza lipsei parintilor la interviu. Dupa aces prim drum la Ambasada si dupa un weekend de odihna am luat din nou drumul Bucurestiului, de data asta cu parintii dupa noi. De multe ori a doua oara e cu noroc, asa ca de data asta am iesit triumfatori din cladirea Ambasadei. Toti am primit viza!
De atunci ne pregatim pentru plecarea de pe 22 Mai.

Un comentariu:

  1. Mult a fost, putin a ramas..Sa ii luati pe toti de acolo :D :-* sa le arati ca romanii au talent si in domeniul informaticii :))multa bafta >:D< :-*

    RăspundețiȘtergere